Instrukcje dotyczące formularza 8863 (2019)

17 lutego 2021
Category: Twój Kredyt

Kredyty edukacyjne (American Opportunity i Lifetime Learning Credits)

Odniesienia do sekcji dotyczą Kodeksu Podatkowego, chyba że zaznaczono inaczej.

Ogólne instrukcje

Odniesienia do sekcji dotyczą Kodeksu Podatkowego, chyba że zaznaczono inaczej.

Przyszły rozwójAby uzyskać najnowsze informacje o zmianach związanych z formularzem 8863 i jego instrukcjami, na przykład o przepisach wprowadzonych po ich opublikowaniu, przejdź do IRS.gov/Form8863.

Co nowego Limity zmodyfikowanego skorygowanego dochodu brutto (MAGI).

Limit kredytu MAGI na naukę na całe życie wzrasta do 136 000 USD, jeśli składasz wniosek w związku małżeńskim (68 000 USD, jeśli składasz wniosek jako osoba samotna, głowa rodziny lub kwalifikująca się wdowa). Amerykańskie limity kredytu szansy MAGI pozostają niezmienione. Zobacz tabelę 1 i instrukcje dla wiersza 3 lub wiersza 14.

Formularz 2555-EZ nie będzie już dostępny począwszy od roku podatkowego 2019.

Za rok podatkowy 2019 należy złożyć formularz 1040 lub 1040-SR; wszystkie odniesienia do tych instrukcji zostały odpowiednio zmienione. Jeśli chcesz złożyć zeznanie podatkowe za poprzedni rok, skorzystaj z formularza i instrukcji korekty za ten rok podatkowy.

Przypomnienia Wymóg formularza 1098-T.

Aby kwalifikować się do ubiegania się o przyznanie kredytu amerykańskiego lub kredytu na naukę przez całe życie, prawo wymaga, aby podatnik (lub osoba pozostająca na jego utrzymaniu) otrzymał formularz 1098-T, Deklaracja czesnego, od uprawnionej instytucji edukacyjnej, krajowej lub zagranicznej.

Możesz jednak ubiegać się o jedno z tych świadczeń edukacyjnych, jeśli uczeń nie otrzyma formularza 1098-T, ponieważ instytucja edukacyjna ucznia nie jest zobowiązana do dostarczenia uczniowi formularza 1098-T zgodnie z obowiązującymi przepisami (na przykład, jeśli student jest obcokrajowcem niebędącym rezydentem, ma określone wydatki na kształcenie kwalifikowane opłacone w całości ze stypendiów, ma określone wydatki na kształcenie kwalifikowane opłacone zgodnie z formalnym rozliczeniem lub jest zapisany tylko na kursy, na które nie są przyznawane punkty akademickie). Jeśli instytucja edukacyjna ucznia nie jest zobowiązana do dostarczenia uczniowi formularza 1098-T, możesz ubiegać się o jedno z tych świadczeń edukacyjnych bez formularza 1098-T, jeśli kwalifikujesz się w inny sposób, możesz wykazać, że ty (lub osoba na utrzymaniu) zostałeś zapisany w uprawnionej instytucji edukacyjnej,i może uzasadnić opłacenie kwalifikowanego czesnego i związanych z tym wydatków.

Możesz również ubiegać się o jedno z tych świadczeń edukacyjnych, jeśli uczeń uczęszczał do kwalifikującej się instytucji edukacyjnej wymaganej do przedłożenia formularza 1098-T, ale student nie otrzyma formularza 1098-T przed złożeniem zeznania podatkowego (na przykład, jeśli instytucja jest w inny sposób wymagane do dostarczenia formularza 1098-T i nie dostarcza go lub odmawia tego) i podejmiesz następujące wymagane kroki: Po 31 stycznia 2020 r., ale przed terminem złożenia zeznania podatkowego za 2019 r., Ty lub student musicie zażądać od instytucji edukacyjnej formularza 1098-T. Musisz w pełni współpracować z wysiłkami instytucji edukacyjnej, aby zebrać informacje potrzebne do dostarczenia formularza 1098-T. Musisz także w inny sposób kwalifikować się do zasiłku, być w stanie wykazać, że ty (lub osoba na utrzymaniu) byłeś zapisany do kwalifikującej się instytucji edukacyjnej,uzasadnić opłacenie kwalifikowanego czesnego i powiązanych wydatków.

Kwota kwalifikowanego czesnego i powiązane wydatki zgłoszone na formularzu 1098-T mogą nie odzwierciedlać całkowitej kwoty kwalifikowanego czesnego i powiązanych wydatków zapłaconych w ciągu roku, za który możesz ubiegać się o ulgę podatkową na edukację. Możesz uwzględnić kwalifikowane czesne i powiązane wydatki, które nie zostały zgłoszone na formularzu 1098-T, ubiegając się o jeden z powiązanych kredytów, jeśli możesz uzasadnić płatność tych wydatków. Nie możesz uwzględniać wydatków zapłaconych na 1098-T, które zostały opłacone przez wykwalifikowany stypendia, w tym te, które nie zostały zrealizowane przez uczelnie.

Formularz 1040A nie będzie już dostępny począwszy od roku podatkowego 2018.

Za rok podatkowy 2019 należy złożyć formularz 1040 lub 1040-SR; wszystkie odniesienia do tych instrukcji zostały odpowiednio zmienione. Jeśli chcesz złożyć zeznanie podatkowe za poprzedni rok, skorzystaj z formularza i instrukcji korekty za ten rok podatkowy.

Aby ubiegać się o przyznanie kredytu American Opportunities, na formularzu 8863 musisz podać numer identyfikacyjny pracodawcy (EIN) instytucji edukacyjnej. Te informacje powinieneś uzyskać z formularza 1098-T lub instytucji edukacyjnej.

Zakaz ubiegania się o kredyt amerykańskiej szansy.

Jeśli ubiegasz się o kredyt American Deals, mimo że nie kwalifikujesz się, możesz otrzymać zakaz ubiegania się o kredyt na 2 lub 10 lat, w zależności od twojego zachowania. Zobacz ostrzeżenie w sekcji American Opportunity Credit później.

Numer identyfikacyjny podatnika (NIP) potrzebny do terminu zwrotu.

Jeśli nie otrzymałeś numeru TIN przed terminem zwrotu z 2019 r. (W tym rozszerzeń), nie możesz ubiegać się o kredyt American Deals na oryginalnym lub zmienionym zeznaniu z 2019 r. Ponadto kredyt Americanportunity nie jest dozwolony ani na oryginalnym, ani na zmienionym zeznaniu z 2019 r. Dla studenta, któremu nie nadano numeru TIN przed terminem zwrotu z 2019 r. (W tym przedłużenia).

Może być wymagany formularz 8862.

Jeśli odmówiono Ci przyznania kredytu American szansy lub go zmniejszono z jakiegokolwiek powodu innego niż błąd matematyczny lub pisarski za dowolny rok podatkowy rozpoczynający się po 2015 r., Musisz dołączyć wypełniony formularz 8862, Informacje dotyczące ubiegania się o zwrot niektórych kredytów po odrzuceniu, do zeznania podatkowego za następny rok podatkowy, za który ubiegasz się o ulgę. Szczegółowe informacje można znaleźć w formularzu 8862 i jego instrukcjach.

Cel formularzaSkorzystaj z formularza 8863, aby obliczyć i ubiegać się o kredyty edukacyjne, które są oparte na skorygowanych kwalifikowanych wydatkach na edukację płaconych kwalifikującej się instytucji edukacyjnej (szkoła policealna). Na rok 2019 dostępne są dwa punkty edukacyjne.

Kredyt na okazje amerykańskie, którego część może podlegać zwrotowi.

Kredyt na naukę przez całe życie, który nie podlega zwrotowi.

Zwrotowi kredytowej można uzyskać zwrot nawet jeśli jesteś winien żadnego podatku i nie są w inny sposób obowiązek złożyć zeznanie podatkowe. Nonrefundable kredytowa może obniżyć podatek, ale nadmiar nie jest zwracana do Ciebie.

Oba te kredyty mają różne zasady, które mogą wpływać na Twoje uprawnienia do ubiegania się o określony kredyt. Różnice te przedstawiono w tabeli 1.

Tabela 1. Porównanie kredytów edukacyjnych na rok 2019 Uwaga. Możesz ubiegać się o przyznanie kredytu American szans i kredytu na naukę przez całe życie z tego samego zwrotu, ale nie dla tego samego ucznia.

Kto może ubiegać się o kredyt edukacyjny

Możesz ubiegać się o kredyt edukacyjny, jeśli ty, twój współmałżonek lub osoba pozostająca na utrzymaniu, o którą ubiegasz się w zeznaniu podatkowym, byłaś studentem zapisanym lub uczęszczającym do uprawnionej instytucji edukacyjnej. Za rok 2019 nalicza się wysokość skorygowanych wydatków na kształcenie kwalifikowane zapłaconych studentowi w 2019 roku za okresy akademickie rozpoczynające się w 2019 roku lub rozpoczynające się w pierwszych 3 miesiącach 2020 roku.

Okres akademicki.

Okres akademicki to dowolny kwartał, semestr, trymestr lub inny okres studiów określony w uzasadniony sposób przez uprawnioną instytucję edukacyjną. Jeśli uprawniona instytucja edukacyjna używa godzin kredytowych lub godzin zegarowych i nie ma warunków akademickich, każdy okres płatności może być traktowany jako okres akademicki. Po szczegóły patrz Okres akademicki w rozdziałach 2 i 3 Pub. 970.

Kto może ubiegać się o zwrot kosztów osoby na utrzymaniu.

Jeśli student jest utrzymywany na podstawie zeznania podatkowego innej osoby, wszystkie wydatki związane z wykształceniem ucznia są traktowane jako opłacone przez tę osobę. Dlatego tylko ta osoba może ubiegać się o kredyt edukacyjny dla ucznia. Jeśli student nie jest utrzymywany na podstawie zeznania podatkowego innej osoby, tylko student może ubiegać się o kredyt.

Wydatki opłacone przez stronę trzecią.

Kwalifikowane wydatki na edukację opłacane w imieniu ucznia przez osobę inną niż student (np. Krewny) są traktowane jako pokrywane przez ucznia. Jednak kwalifikowane wydatki na edukację opłacone (lub traktowane jako opłacone) przez studenta, którego dotyczy Twoje zeznanie podatkowe, są traktowane jako opłacone przez Ciebie. Dlatego jesteś traktowany jako opłacony wydatki, które zostały opłacone przez stronę trzecią. Aby uzyskać więcej informacji i zapoznać się z przykładem, zobacz Kto może odebrać wydatki osoby na utrzymaniu w pubie. 970, rozdziały 2 i 3.

Kto nie może ubiegać się o kredyt.

Nie możesz ubiegać się o kredyt edukacyjny w zeznaniu podatkowym za rok 2019, jeśli zachodzi którakolwiek z poniższych sytuacji.

1.Jesteś na utrzymaniu zeznania podatkowego innej osoby, na przykład zeznania rodzica. 2.Twój status zgłoszenia to małżeństwo składanie osobno. 3.Ty (lub Twój współmałżonek) byłeś cudzoziemcem niebędącym rezydentem przez jakąkolwiek część 2019 roku i nie zdecydowałeś się traktować jako obcokrajowca będącego rezydentem do celów podatkowych. 4.Twój MAGI jest następujący.za.W przypadku kredytu w ramach amerykańskiej szansy sprzedaży: 180 000 USD lub więcej w przypadku małżeństwa składającego wniosek wspólnie; lub 90 000 USD lub więcej, jeśli jesteś osobą samotną, głową rodziny lub wdową / wdową na utrzymaniu dziecka.b.W przypadku kredytu na naukę przez całe życie: 136 000 USD lub więcej w przypadku wspólnego małżeństwa; lub 68 000 USD lub więcej, jeśli jesteś osobą samotną, głową rodziny lub wdową / wdową na utrzymaniu dziecka. 5.Student nie otrzymał numeru NIP przed terminem zwrotu w 2019 r. (W tym przedłużeń). Ogólnie rzecz biorąc, MAGI to kwota podana na formularzu 1040 lub 1040-SR, wiersz 8b. Jeśli jednak składasz formularz 2555, dochód uzyskany z zagranicy; lub formularz 4563, Wyłączenie dochodu dla mieszkańców Bona Fide Samoa Amerykańskiego; lub wykluczasz dochód z Puerto Rico, dodaj do kwoty na formularzu 1040 lub 1040-SR, wiersz 8b, kwotę wykluczonego dochodu. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz Pub. 970.

American Opportunity CreditNie staraj się o przyznanie kredytu American Alternative przez 2 lata po ostatecznym ustaleniu, że Twoje roszczenie było spowodowane lekkomyślnym lub celowym nieprzestrzeganiem zasad lub 10 lat po ostatecznym ustaleniu, że roszczenie było spowodowane oszustwem.

Możesz ubiegać się o kredyt w wysokości do 2500 $ na skorygowane kwalifikowane wydatki na edukację (określone później) zapłacone za każdego studenta, który kwalifikuje się do uzyskania kredytu American szans. Kredyt ten stanowi 100% pierwszych 2000 USD i 25% następnych 2000 USD skorygowanych kwalifikowanych wydatków edukacyjnych zapłaconych za każdego kwalifikującego się studenta. Kwota Twojego kredytu na rok 2019 jest stopniowo zmniejszana (wycofywana), jeśli Twój MAGI wynosi od 80 000 do 90 000 USD (od 160 000 do 180 000 USD, jeśli złożysz wspólny zwrot). Nie możesz ubiegać się o kredyt, jeśli Twój MAGI wynosi 90 000 USD lub więcej (180 000 USD lub więcej, jeśli złożysz wspólny zwrot).

Jeśli możesz wybrać między wykorzystaniem skorygowanych wydatków na edukację studenta w celu uzyskania kredytu do zdobycia szansy w Ameryce lub do kredytu na naukę przez całe życie, kredyt w ramach możliwości zdobycia wiedzy przez całe życie będzie zawsze większy niż kredyt na naukę przez całe życie.

Kwalifikacje studentów.

Ogólnie rzecz biorąc, możesz ubiegać się o przyznanie kredytu amerykańskiego dla studenta w zeznaniu podatkowym za 2019 r. Tylko wtedy, gdy spełnione są wszystkie poniższe siedem warunków.

Na początku 2019 r. Student nie ukończył pierwszych 4 lat nauki na poziomie pomaturalnym (na ogół od pierwszego do ostatniego roku studiów), zgodnie z ustaleniami uprawnionej instytucji edukacyjnej. W tym celu nie zaliczaj punktów akademickich przyznawanych wyłącznie za wyniki studenta na egzaminach biegłości.

Ani Ty, ani ktokolwiek inny nie ubiegał się o przyznanie kredytu American Alternative ani stypendium Hope dla tego studenta na 4 lata podatkowe przed 2019 r. 3 lata podatkowe lub mniej przed 2019 rokiem, wymóg ten jest spełniony.

Przykład 1.

Sharon kwalifikowała się do otrzymania kredytu możliwości na lata 2013, 2014, 2015 i 2018. Jej rodzice zażądali kredytu możliwości dla Sharon w zeznaniach podatkowych z lat 2013, 2014 i 2015. Sharon ubiegała się o przyznanie kredytu od szansy sprzedaży w zeznaniu podatkowym w 2018 roku. O przyznanie amerykańskiego kredytu do szansy sprzedaży wystąpiono na 4 lata podatkowe przed 2019 r. W związku z tym nie można ubiegać się o przyznanie Sharon kredytu do możliwości amerykańskich na rok 2019. Gdyby Sharon złożyła formularz 8863 za 2019 r., Zaznaczyłaby „Tak w części III, linii 23 i byłaby uprawniona do ubiegania się o kredyt na całe życie, jeśli spełnia wszystkie inne wymagania.

Przykład 2.

Wilbert kwalifikował się do otrzymania kredytu amerykańskiego szansy sprzedaży na lata 2015, 2016, 2017 i 2019. Jego rodzice ubiegali się o przyznanie mu kredytu amerykańskiego dla Wilberta w zeznaniach podatkowych za lata 2015, 2016 i 2017. Nikt nie ubiegał się o kredyt amerykańskiej szansy sprzedaży ani stypendium Hope Wilberta za każdy inny rok podatkowy. O przyznanie kredytu amerykańskiego i stypendium Hope ubiegano się dla Wilberta tylko na 3 lata podatkowe przed 2019 r. W związku z tym Wilbert spełnia drugi wymóg, aby kwalifikować się do kredytu w ramach możliwości przyznania kredytu amerykańskiego. Gdyby Wilbert złożył formularz 8863 za 2019 r., Zaznaczyłby „Nie w części III, wiersz 23. Jeśli Wilbert spełnia wszystkie pozostałe wymagania, kwalifikuje się do kredytu Americanportunity Credit.

Przez co najmniej jeden okres akademicki rozpoczynający się lub traktowany jako początek (patrz dalej) w 2019 r. Student:

Był zapisany do programu, który prowadzi do uzyskania stopnia naukowego, certyfikatu lub innych uznanych poświadczeń edukacyjnych; i

Wykonał co najmniej połowę normalnego pełnoetatowego obciążenia pracą na swoim toku studiów.

Normę dotyczącą połowy normalnego obciążenia pracą w pełnym wymiarze godzin określa każda uprawniona instytucja edukacyjna. Jednak standard nie może być niższy niż którykolwiek ze standardów ustanowionych przez Departament Edukacji Stanów Zjednoczonych na mocy Ustawy o szkolnictwie wyższym z 1965 r.

W przypadku roku 2019 należy traktować okres akademicki rozpoczynający się w pierwszych 3 miesiącach 2020 roku tak, jakby rozpoczął się w 2019 roku, gdyby wydatki na kwalifikowaną edukację studenta zostały opłacone w 2019 roku za ten okres akademicki. Zobacz Przedpłacone wydatki, później.

Przykład. Glenda zapisuje się na studia w pełnym wymiarze godzin na semestr wiosenny 2020, który rozpoczyna się w styczniu 2020 r. Glenda płaci czesne za semestr wiosenny 2020 w grudniu 2019 r. Ponieważ czesne opłacone przez Glendę w 2019 r. Dotyczy rozpoczyna się w pierwszych 3 miesiącach 2020 r., jej kwalifikowalność do ubiegania się o kredyt w 2019 r. jest określana tak, jakby semestr wiosenny 2020 rozpoczął się w 2019 r. W związku z tym Glenda spełnia ten trzeci wymóg.

Do końca 2019 roku student nie został skazany za przestępstwo federalne lub stanowe za posiadanie lub dystrybucję kontrolowanej substancji.

Osoby składające wnioski i uczniowie muszą otrzymać numer NIP przed terminem ich zwrotu w 2019 r. (W tym rozszerzeń).

Student otrzymał formularz 1098-T od instytucji edukacyjnej na rok 2019 lub wcześniej postępowałeś zgodnie z procedurami wymaganymi na formularzu 1098-T .

Na formularzu 8863 należy podać numer identyfikacyjny pracodawcy (EIN) instytucji edukacyjnej.

Jeśli powyższe wymagania nie są spełnione w przypadku któregokolwiek ze studentów, nie możesz ubiegać się o przyznanie kredytu American Deals dla tego ucznia. Możesz zamiast tego ubiegać się o kredyt na naukę przez całe życie dla części lub całości kwalifikowanych wydatków edukacyjnych tego ucznia, jeśli zostaną spełnione określone wymagania.

Lifetime Learning CreditKredyt na naukę przez całe życie stanowi 20% skorygowanych kwalifikowanych wydatków na edukację (określonych poniżej), maksymalnie do 10 000 USD skorygowanych kwalifikowanych wydatków na edukację na powrót. W związku z tym maksymalny kredyt na naukę przez całe życie, o jaki możesz ubiegać się po zwrocie z danego roku, wynosi 2000 USD, niezależnie od liczby studentów, za których zapłaciłeś kwalifikowane wydatki na edukację. Kwota twojego kredytu na rok 2019 jest stopniowo zmniejszana (wycofywana), jeśli twój MAGI wynosi od 58 000 do 68 000 $ (od 116 000 do 136 000 $, jeśli złożysz wspólny zwrot). Nie możesz ubiegać się o kredyt, jeśli Twój MAGI wynosi 68 000 USD lub więcej (136 000 USD lub więcej, jeśli złożysz wspólny zwrot).

Nie możesz ubiegać się o kredyt na naukę przez całe życie dla żadnego studenta, jeśli ubiegasz się o kredyt możliwości dla tego ucznia za ten sam rok podatkowy.

Kwalifikowane wydatki na edukacjęOgólnie rzecz biorąc, kwalifikowane wydatki na edukację to kwoty zapłacone w 2019 r. Na czesne i opłaty wymagane do zapisania się studenta lub uczęszczania do kwalifikującej się instytucji edukacyjnej. Nie ma znaczenia, czy wydatki zostały opłacone gotówką, czekiem, kartą kredytową lub debetową, czy też pożyczonymi środkami.

W przypadku książek, materiałów eksploatacyjnych i sprzętu związanych z kursem kwalifikują się tylko niektóre wydatki.

Amerykański kredyt alternatywny: kwalifikowane wydatki na edukację obejmują kwoty zapłacone za czesne, opłaty i materiały szkoleniowe, w tym książki, materiały i sprzęt potrzebny do kursu, niezależnie od tego, czy materiały zostały zakupione od instytucji edukacyjnej jako warunek rejestracji lub obecności.

Kredyt na naukę przez całe życie: kwalifikowane wydatki na edukację obejmują kwoty zapłacone za książki, materiały eksploatacyjne i sprzęt tylko wtedy, gdy jest to wymagane do zapłacenia instytucji jako warunek rejestracji lub uczestnictwa.

Kwalifikowane wydatki na edukację obejmują opłaty pozakademickie, takie jak opłaty za zajęcia studenckie, opłaty sportowe lub inne wydatki niezwiązane z akademickim tokiem nauczania tylko jeśli opłata musi zostać uiszczona na rzecz instytucji jako warunek rejestracji lub uczestnictwa. Jednak opłaty za wydatki osobiste (opisane poniżej) nigdy nie są kwalifikowanymi wydatkami na edukację.

Kwalifikowane wydatki na edukację nie obejmują kwot zapłaconych za poniższe.

Wydatki osobiste. Oznacza to zakwaterowanie i wyżywienie, ubezpieczenie, koszty leczenia (w tym opłaty za opiekę zdrowotną dla studentów), transport i inne podobne wydatki osobiste, życiowe lub rodzinne.

Jakikolwiek kurs lub inna edukacja związana ze sportem, grami lub hobby, lub jakikolwiek kurs bez punktów kredytowych, chyba że taki kurs lub inna edukacja jest częścią programu studiów studenta lub (tylko w przypadku zaliczenia na uczenie się przez całe życie) pomaga mu zdobyć lub poprawić umiejętności zawodowe.

Możesz otrzymać formularz 1098-T od instytucji raportującej płatności otrzymane w 2019 r. (Pole 1). Jednak kwota w polu 1 formularza 1098-T może różnić się od kwoty, którą zapłaciłeś (lub jest traktowana jako zapłacona). Wypełniając formularz 8863, należy używać tylko kwot faktycznie zapłaconych (plus wszelkie kwoty, które zostały potraktowane jako zapłacone) w 2019 r. (Obniżone, w razie potrzeby, zgodnie z opisem w części Skorygowane kwalifikowane wydatki na edukację, później). Zobacz rozdziały 2 i 3 Pub. 970, aby uzyskać więcej informacji na formularzu 1098-T.

Kwalifikowane wydatki na edukację opłacone w imieniu ucznia przez osobę inną niż student (np. Krewny) są traktowane jako pokrywane przez ucznia. Kwalifikowane wydatki na edukację opłacone (lub traktowane jako opłacone) przez studenta, którego dotyczy Twoje zeznanie podatkowe, są traktowane jako opłacone przez Ciebie.

Jeśli ty lub student potrącacie wydatki na szkolnictwo wyższe, takie jak w załączniku C (formularz 1040 lub 1040-SR), nie możecie wykorzystać tych samych wydatków w kwalifikowanych wydatkach na edukację przy obliczaniu kredytów edukacyjnych.

Wszelkie kwalifikowane wydatki wykorzystane do obliczenia kredytów edukacyjnych nie mogą być brane pod uwagę przy ustalaniu kwoty wypłaty z Coverdell ESA lub kwalifikowanego programu nauczania (plan 529), który jest wyłączony z dochodu brutto. Zobacz Pub. 970, rozdziały 6 i 7, aby uzyskać więcej informacji.

Wydatki opłacone z góryKwalifikowane wydatki na edukację zapłacone w 2019 r. Za okres akademicki rozpoczynający się w pierwszych 3 miesiącach 2020 r. Można wykorzystać do obliczenia kredytu edukacyjnego tylko na 2019 r. Na przykład, jeśli zapłacisz 2000 USD w grudniu 2019 r. Za kwalifikowane czesne za kwartał zimowy 2020, który rozpoczyna się w styczniu 2020 r., Możesz wykorzystać te 2000 USD do obliczenia kredytu edukacyjnego tylko na 2019 r. (Jeśli spełniasz wszystkie inne wymagania).

Nie możesz wykorzystać żadnej kwoty zapłaconej w 2018 lub 2020 roku do obliczenia kwalifikowanych wydatków na edukację, których używasz do obliczenia swoich punktów edukacyjnych w 2019 roku.

Skorygowane kwalifikowane wydatki na edukacjęW przypadku każdego ucznia zmniejsz kwalifikowane wydatki na edukację opłacone w 2019 r. Przez tego ucznia lub w jego imieniu zgodnie z następującymi zasadami. Wynikiem jest kwota skorygowanych wydatków na kształcenie kwalifikowane na każdego ucznia.

Bezpłatna pomoc edukacyjna.

W przypadku wolnej od podatku pomocy edukacyjnej otrzymanej w 2019 r. Należy pomniejszyć kwalifikowane wydatki na kształcenie za każdy okres akademicki o kwotę wolnej od podatku pomocy edukacyjnej przeznaczonej na ten okres akademicki. Zobacz okres akademicki wcześniej.

Bezpłatna pomoc edukacyjna obejmuje:

Wolna od podatku część dowolnego stypendium lub stypendium (w tym grantów Pell);

Wolna od podatku część pomocy edukacyjnej zapewnianej przez pracodawcę;

Pomoc edukacyjna weteranów; i

Wszelka inna pomoc edukacyjna, która nie jest objęta dochodem brutto (nie podlega opodatkowaniu), inna niż prezent, zapis, opracowanie lub dziedziczenie.

Łączną wartość kredytu edukacyjnego można zwiększyć, jeśli student uwzględni część lub całość stypendium lub stypendium w dochodzie w roku, w którym otrzymał.

Generalnie każde stypendium lub stypendium traktowane jest jako wolna od podatku pomoc edukacyjna. Jednak stypendium lub stypendium nie jest traktowane jako wolna od podatku pomoc edukacyjna w zakresie, w jakim student zalicza ją do dochodu brutto ( student może lub nie musi być zobowiązany do złożenia zeznania podatkowego) za rok stypendium lub stypendium otrzymano i albo:

Stypendium lub stypendium (lub jakakolwiek ich część) musi być przeznaczone (zgodnie z warunkami) na wydatki (takie jak zakwaterowanie i wyżywienie) inne niż wydatki na kwalifikowaną edukację, lub

Stypendium lub stypendium (lub jakakolwiek jego część) może być przeznaczone (na warunkach) do wydatków (takich jak zakwaterowanie i wyżywienie) innych niż wydatki na kwalifikowaną edukację.

Uczeń nie może zdecydować się na włączenie do dochodu stypendium lub stypendium przyznanego przez indyjski rząd plemienny, który jest wyłączony z dochodu na mocy ustawy o wyłączeniu plemiennej opieki społecznej z 2014 r. Lub świadczeń zapewnianych przez program edukacyjny opisany w sekcji 5.02 (2) (b) (ii) Rev. Proc. Proc. 2014-35, dostępne pod adresem IRS.gov/irb/2014-26_IRB#RP-2014-35.

Koordynacja z grantami Pell i innymi stypendiami lub grantami na stypendia.

Możesz zwiększyć kredyt edukacyjny i obniżyć całkowity podatek lub zwiększyć zwrot podatku, jeśli student (ty, twój współmałżonek lub osoba pozostająca na utrzymaniu) zdecyduje się uwzględnić całość lub część niektórych stypendiów lub stypendiów w dochodzie. Stypendium lub stypendium musi być stypendium, które może kwalifikować się jako wolne od podatku na zasadach omówionych w rozdziale 1 Pub. 970. Ponadto stypendium lub stypendium musi być takie, które może (zgodnie z jego warunkami) być przeznaczone na wydatki inne niż wydatki na kwalifikowaną edukację (takie jak koszty zakwaterowania i wyżywienia).

Fakt, że instytucja edukacyjna stosuje stypendium lub stypendium do kwalifikowanych wydatków edukacyjnych (takich jak czesne i powiązane opłaty), nie uniemożliwia studentowi wyboru przeznaczenia niektórych stypendiów lub stypendiów na inne wydatki (takie jak zakwaterowanie i wyżywienie). Decydując się na taką opcję, student doliczy część przypadającą na inne wydatki (takie jak zakwaterowanie i wyżywienie) w dochodzie brutto i może być zobowiązany do złożenia zeznania podatkowego. Pozwala to jednak na wykorzystanie płatności gotówką, czekiem, kartą kredytową lub debetową lub z pożyczonymi środkami, takimi jak pożyczka studencka, na pokrycie kwalifikowanych wydatków edukacyjnych. Płatności te, w przeciwieństwie do niektórych stypendiów lub stypendiów, nie zmniejszą kwalifikowanych wydatków na edukację dostępnych w celu obliczenia kredytu edukacyjnego.Rezultatem jest zwykle większy kredyt edukacyjny, który zmniejsza całkowity podatek lub zwiększa zwrot podatku.

Przykład 1.

W zeszłym roku Twoje dziecko ukończyło liceum i na semestr zimowy zapisało się na studia. Ty i Twoje dziecko spełniacie wszystkie inne wymagania, aby ubiegać się o kredyt Americanportunity Credit, i aby obliczyć ten kredyt, musicie określić skorygowane kwalifikowane wydatki na edukację.

Twoje dziecko ma 5000 USD kwalifikowanych wydatków na edukację i 4000 USD na zakwaterowanie i wyżywienie. Twoje dziecko otrzymało stypendium Pell w wysokości 5000 USD i wzięło pożyczkę studencką w wysokości 2750 USD na pokrycie tych kosztów. Zapłaciłeś pozostałe 1250 $. Dotacja Pell zgodnie z jej warunkami może zostać wykorzystana na dowolny z tych wydatków.

Jeśli ty i twoje dziecko zdecydujecie się przeznaczyć stypendium Pell na kwalifikowane wydatki na edukację, będzie ono kwalifikowało się jako wolne od podatku stypendium na zasadach omówionych w rozdziale 1 Pubu. 970. Twoje dziecko nie będzie wliczać żadnej części dotacji Pell do dochodu brutto. Po zmniejszeniu kwalifikowanych wydatków na edukację o stypendium wolne od podatku, będziesz mieć 0 USD (5000 USD – 5000 USD) skorygowanych kwalifikowanych wydatków na edukację, aby obliczyć kredyt. Twój kredyt wyniesie 0 USD.

Przykład 2.

Fakty są takie same, jak w przykładzie 1 . Jeśli, inaczej niż w przykładzie 1 , ty i twoje dziecko zdecydujecie się przeznaczyć tylko 1000 dolarów dotacji Pell na kwalifikujące się wydatki na edukację, a pozostałe 4000 dolarów przeznaczyć na zakwaterowanie i wyżywienie, tylko 1000 dolarów będzie kwalifikowało się jako stypendium wolne od podatku.

Twoje dziecko będzie doliczać do dochodu brutto kwotę 4000 USD przeznaczoną na zakwaterowanie i wyżywienie i będzie traktowana jako dochód uzyskany do celów ustalenia, czy Twoje dziecko jest zobowiązane do złożenia zeznania podatkowego. Jeśli 4000 USD jest jedynym dochodem Twojego dziecka, nie będzie ono musiało składać zeznania podatkowego.

Po zmniejszeniu kwalifikowanych wydatków na edukację o stypendium wolne od podatku, będziesz mieć 4000 USD (5000 USD – 1000 USD) skorygowanych wydatków na edukację, aby obliczyć swój kredyt. Twój zwrotny kredyt American Opportunities wyniesie 1000 $. Twój bezzwrotny kredyt może wynosić nawet 1500 USD, ale zależy od Twojego zobowiązania podatkowego.

Jeśli w inny sposób nie musisz składać zeznania podatkowego, złóż wniosek o zwrot kwoty 1000 USD podlegającej zwrotowi, ale Twoje zobowiązanie podatkowe i bezzwrotna ulga wyniesie 0 USD.

Uwaga.

Wynik może być inny, jeśli Twoje dziecko ma inne dochody lub jesteś studentem. Jeśli jesteś studentem i ubiegasz się o kredyt dochodowy, decyzja o niestosowaniu stypendium Pell do kwalifikowanych wydatków edukacyjnych może obniżyć kredyt dochodu zarobionego na pewnych poziomach dochodów poprzez zwiększenie skorygowanego dochodu brutto. Aby uzyskać szczegółowe informacje i więcej przykładów, zobacz Pub. 970.

W przeciwieństwie do stypendium lub stypendium, wolna od podatku dystrybucja z Coverdell ESA lub kwalifikowanego programu nauczania (plan sekcji 529) może być zastosowana do kwalifikowanych wydatków edukacyjnych lub niektórych innych wydatków (takich jak pokój i wyżywienie) bez tworzenia zobowiązania podatkowego z tytułu uczeń. Kredyt edukacyjny można ubiegać się w tym samym roku, w którym beneficjent pobiera zwolnioną z podatku dystrybucję z Coverdell ESA lub kwalifikowanego programu nauczania, o ile te same wydatki nie są wykorzystywane do obu świadczeń. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz Pub. 970, rozdziały 7 i 8.

Bezpłatna pomoc edukacyjna traktowana jako zwrot pieniędzy.

Część wolnej od podatku pomocy edukacyjnej otrzymanej po 2019 r. Można potraktować jako zwrot wydatków na kształcenie kwalifikowane zapłaconych w 2019 r. Ta wolna od podatku pomoc edukacyjna to każda wolna od podatku pomoc edukacyjna otrzymana przez Ciebie lub kogokolwiek innego po 2019 r. w imieniu ucznia w 2019 r. (lub przypisane do rejestracji w kwalifikującej się instytucji edukacyjnej w 2019 r.).

Jeśli ta wolna od podatku pomoc edukacyjna zostanie otrzymana po 2019 r., Ale przed złożeniem zeznania podatkowego w 2019 r., Zobacz Zwroty podatku otrzymane po 2019 r., Ale przed złożeniem zeznania podatkowego, później. Jeśli ta wolna od podatku pomoc edukacyjna zostanie otrzymana po 2019 r. I po złożeniu zeznania podatkowego w 2019 r., Zobacz Zwroty podatku otrzymane po 2019 r. I po złożeniu zeznania podatkowego później.

Zwroty kosztów.

Zwrot kosztów kwalifikowanej edukacji może zmniejszyć wydatki na kwalifikowaną edukację w roku podatkowym lub może wymagać spłaty (odzyskania) kredytu, o który ubiegałeś się w poprzednim roku. Część wolnej od podatku pomocy edukacyjnej otrzymanej po 2019 r. Można potraktować jako zwrot. Zobacz : Wolna od podatku pomoc edukacyjna traktowana jako zwrot pieniędzy .

Zwroty otrzymane w 2019 r.Dla każdego ucznia obliczyć skorygowane wydatki na kwalifikowaną edukację na 2019 r., Dodając wszystkie wydatki na kwalifikowaną edukację zapłacone w 2019 r. I odejmując wszelkie zwroty tych wydatków otrzymanych od kwalifikującej się instytucji edukacyjnej w 2019 r.

Zwroty otrzymane po 2019 r., Ale przed złożeniem zeznania podatkowego.Jeśli ktokolwiek otrzyma zwrot wydatków na kształcenie kwalifikowane opłacone w imieniu studenta w 2019 roku po 2019 roku, a zwrot otrzyma przed złożeniem zeznania podatkowego za rok 2019, zmniejsz kwotę wydatków na kształcenie kwalifikowane za rok 2019 o kwotę zwrotu.

Zwroty otrzymane po 2019 roku i po złożeniu zeznania podatkowego.Jeśli ktokolwiek otrzyma zwrot kosztów kwalifikowanej edukacji po 2019 r. W imieniu studenta w 2019 r., A zwrot otrzyma po złożeniu zeznania podatkowego za rok 2019, może być konieczne spłacenie części lub całości kredytu, o który się ubiegałeś. Zobacz Odzyskanie kredytu dalej.

Odzyskanie kredytu.

Jeśli jakakolwiek nieopodatkowana pomoc edukacyjna na pokrycie kwalifikowanych wydatków edukacyjnych zapłaconych w 2019 r. Lub zwrot kosztów kwalifikowanej edukacji zapłaconych w 2019 r. Zostanie uzyskana po złożeniu zeznania podatkowego za rok 2019, musisz odzyskać (spłacić) nadwyżkę kredytu. Robisz to, ponownie wpłacając kwotę skorygowanych wydatków na edukację kwalifikowaną na 2019 r. Poprzez zmniejszenie wydatków o kwotę zwrotu lub wolnej od podatku pomocy edukacyjnej. Następnie uzupełniasz kredyt (y) edukacyjny (e) na rok 2019 i obliczasz kwotę, o którą wzrosłyby Twoje zobowiązania podatkowe w 2019 roku, gdybyś ubiegał się o refinansowane kredyty (y). Uwzględnij tę kwotę jako dodatkowy podatek za rok, w którym otrzymano zwrot lub pomoc wolną od podatku.

Przykład.

W grudniu 2019 r. Zapłaciłeś czesne i opłaty w wysokości 8 000 USD za semestr wiosenny rozpoczynający się w styczniu 2020 r. Złożyłeś zeznanie podatkowe za 2019 r. 2 lutego 2020 r. I złożyłeś wniosek o dożywotni kredyt na naukę w wysokości 1600 USD (8 000 USD opłaconych kosztów edukacji x 20% (0,20 )). Nie zażądałeś żadnych innych ulg podatkowych. Po złożeniu wniosku o zwrot Twoje dziecko wycofało się z dwóch kursów i otrzymałeś zwrot 1400 $. Musisz uzupełnić swój kredyt na naukę na rok 2019 za 6600 USD (kwalifikowane wydatki na edukację w wysokości 8000 USD – zwrot 1400 USD). Odzyskany kredyt wynosi 1320 USD, a Twoje zobowiązanie podatkowe wzrosło o 280 USD. Musisz uwzględnić różnicę w wysokości 280 USD (pierwotnie żądany kredyt 1600 USD – odzyskany kredyt w wysokości 1320 USD) jako dodatkowy podatek w zeznaniu podatkowym w 2020 r. Zapoznaj się z instrukcjami dotyczącymi zeznania podatkowego na rok 2020, aby określić, gdzie należy uwzględnić ten podatek.

Jeśli opłaciłeś kwalifikowane wydatki na edukację zarówno w 2019, jak i 2020 roku za okres akademicki rozpoczynający się w pierwszych 3 miesiącach 2020 roku i otrzymujesz wolną od podatku pomoc edukacyjną lub zwrot, jak opisano powyżej, możesz zdecydować się na zmniejszenie kwalifikowanych wydatków na edukację zapłaciłeś w 2020 r. zamiast zmniejszać wydatki na kwalifikowaną edukację, które zapłaciłeś w 2019.

Uprawniona instytucja edukacyjnaKwalifikująca się instytucja edukacyjna to zazwyczaj każda akredytowana publiczna, non-profit lub własna (prywatna) uczelnia wyższa, uniwersytet, szkoła zawodowa lub inna instytucja policealna. Uczelnia musi także kwalifikować się do udziału w programie pomocy dla studentów zarządzanym przez Departament Edukacji. Praktycznie wszystkie akredytowane instytucje policealne spełniają tę definicję.

Kwalifikująca się instytucja edukacyjna obejmuje również określone instytucje edukacyjne zlokalizowane poza Stanami Zjednoczonymi, które kwalifikują się do udziału w programie pomocy dla studentów zarządzanym przez Departament Edukacji.

Instytucja edukacyjna powinna być w stanie stwierdzić, czy jest uprawnioną instytucją edukacyjną.

Dodatkowe informacjeZobacz Pub. 970, rozdziały 2 i 3, aby uzyskać więcej informacji o tych napisach.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy