Jak usunąć federalny zastaw podatkowy

17 lutego 2021
Category: Biur Informacji

Urząd Skarbowy nakłada federalne zastawy na podatników, którzy mają niezapłacone zobowiązania podatkowe. Federalny zastaw podatkowy to dokument, który jest dokumentowany przez władze hrabstwa jako sprawa publiczna, zwykle w miejscu, w którym podatnik mieszka lub prowadzi działalność. Powiadamia opinię publiczną, że podatnik ma niezapłacony federalny dług podatkowy.

Zastaw może zająć nieruchomość lub majątek osobisty podatnika. Rejestrują pełną kwotę należną IRS. IRS jest wypłacany z wpływów ze sprzedaży, zanim podatnik otrzyma jakiekolwiek pieniądze, jeśli nieruchomość zostanie sprzedana, gdy obowiązuje na niej zastaw.

Liens vs. Levies

Słowa „zastaw i „opłata są czasami używane zamiennie, ale zastawy różnią się od opłat. Zastaw podatkowy to dokument złożony przez IRS w celu ochrony zdolności rządu do pobierania pieniędzy, podczas gdy opłata to przymusowy pobór podatku, zwykle poprzez konfiskatę pieniędzy bezpośrednio z konta bankowego lub wypłaty. Wcześniejsze  

Nieruchomość zostaje zastawiona, więc IRS otrzyma zapłatę po sprzedaży tej nieruchomości. Opłata faktycznie zabiera nieruchomość w celu ściągnięcia długu podatkowego.

Powiadomienie podatników o złożeniu zastawu

IRS generalnie powiadamia podatników po złożeniu federalnego zastawu podatkowego, ale nie bez uprzedniego ostrzeżenia. IRS najpierw wyśle ​​wezwanie do zapłaty, podając należną kwotę. Następnie prześle podatnikowi zawiadomienie o federalnym zastawie podatkowym po dokonaniu zastawu. Zastawy federalne wchodzą w życie 10 dni po wystawieniu przez IRS pisemnego wezwania do zapłaty zaległych podatków. Wcześniejsze  

Zapobieganie zastawowi

Federalnym zastawom podatkowym można zapobiec, płacąc podatek w całości przed złożeniem zastawu przez IRS, ale nie zawsze jest to możliwe dla wszystkich podatników. Zastawom można również zapobiec, zawierając umowę ratalną z IRS, która spełnia określone wymagania, jeśli nie możesz spłacić całej należnej kwoty jednorazowo. IRS nie złoży federalnego zastawu podatkowego, jeśli podatnik ustanowi albo umowę o gwarantowanych ratach, albo usprawnioną umowę o ratach. Wcześniejsze  

Tego typu umowy dotyczące rat wymagają, aby pozostające do spłaty saldo wynosiło 10 000 USD lub mniej w przypadku umowy o gwarantowanych ratach lub 25 000 USD lub mniej w przypadku uproszczonej umowy ratalnej. Wcześniejsze  

Jeśli podatnik jest winien więcej niż 25 000 USD, można uniknąć zastawu, jeśli podatnik spłaci saldo, tak aby kwota ta wynosiła 25 000 USD lub mniej, i będzie mógł ustanowić uproszczoną umowę w sprawie rat.

Usuwanie zastawu

IRS usunie federalny zastaw podatkowy, jeśli zastaw został złożony przez pomyłkę, gdy zaległe saldo zostanie spłacone w całości lub jeśli zaległe saldo zostanie zaspokojone w inny sposób, na przykład poprzez udaną ofertę kompromisową. Usunie również zastaw, jeśli stanie się niewykonalny. Może się tak zdarzyć, jeśli wygasł z powodu 10-letniego przedawnienia.

Istnieją dwa podstawowe sposoby usunięcia federalnego zastawu podatkowego: wycofanie i zwolnienie.

Wycofanie federalnego zastawu podatkowegoWycofanie federalnego zastawu podatkowego oznacza, że ​​IRS anuluje zastaw, tak jakby nigdy nie został złożony. Wypłaty zastawu mają zwykle miejsce, gdy zastaw podatkowy został wniesiony omyłkowo, na przykład wobec niewłaściwego podatnika.

Skontaktuj się z IRS natychmiast, jeśli przez pomyłkę wniesiono przeciwko Tobie zastaw. Agent IRS przejrzy historię Twojego konta, aby sprawdzić, czy nie jesteś winien zaległego podatku i przygotuje dokumenty niezbędne do jego wypłaty.

IRS wprowadził program Fresh Start, w ramach którego podatnicy mogą kwalifikować się do wycofania zastawu, pod warunkiem spełnienia określonych kryteriów.

Zwolnienie federalnego zastawu podatkowegoZwolnienie federalnego zastawu oznacza, że ​​zastaw nie obciąża już Twojej własności. Rekordy hrabstwa zostaną zaktualizowane, aby odzwierciedlić, że zastaw został zwolniony. Zastawy są zwalniane w ciągu 30 dni od pełnej spłaty zaległego zobowiązania podatkowego lub po zawarciu umowy o gwarantowanej lub usprawnionej racie. Wcześniejsze  

IRS może zwolnić federalny zastaw podatkowy, jeśli przyspieszy pobór podatku lub jeśli będzie to w najlepszym interesie podatnika i rządu, ale większość federalnych zastawów podatkowych jest automatycznie zwalniana przez IRS po całkowitym zapłaceniu należnego podatku.

W ramach programu Fresh Start podatnicy mogą kwalifikować się do zwolnienia z zastawu, jeśli ich saldo nie przekracza 25 000 USD. Możesz rozważyć obniżenie salda poniżej 25 000 USD, przenosząc część lub całość podatku na kartę kredytową lub kapitał własny lub dokonując płatności w celu obniżenia salda poniżej progu 25 000 USD.

Radzenie sobie z zastawami

Najlepszym sposobem uniknięcia złożenia zastawu podatkowego jest sprowadzenie niespłaconego salda poniżej 25 000 USD, jeśli to możliwe, i zawarcie umowy ratalnej. Możesz kwalifikować się do uproszczonej umowy ratalnej i nie zostanie złożony żaden federalny zastaw podatkowy. Twoje opcje są znacznie bardziej ograniczone po tym, jak IRS złożył zastaw podatkowy.

Jak federalny zastaw podatkowy wpływa na Twój kredyt

Informacje są rutynowo zbierane przez różne biura informacji kredytowej, gdy zastaw jest składany i wprowadzany do rejestru publicznego, więc federalne zastawy podatkowe pojawią się w Twoim raporcie kredytowym i negatywnie wpłyną na Twoją zdolność kredytową. Nawet jeśli i jeśli zastaw zostanie zwolniony, fakt, że kiedyś istniał, pozostanie w Twoim raporcie kredytowym przez okres do 10 lat.

W przeciwieństwie do rachunków kredytowych i pożyczkowych, IRS nie aktualizuje okresowo salda twojego federalnego zastawu podatkowego. Możesz skontaktować się z IRS, aby otrzymać pismo z aktualną kwotą wypłaty, ale zaktualizowana kwota wypłaty zostanie wysłana tylko do podatnika.

W przypadku zwolnienia zastawu IRS powinien dostarczyć kopię zwolnienia, którą można następnie przesłać do biur informacji kredytowej w celu zaktualizowania raportów kredytowych.

Gdzie uzyskać pomoc

Podatnicy, którzy potrzebują pomocy w radzeniu sobie z zastawami podatkowymi i poborem podatków, powinni zwrócić się o poradę do uprawnionego na szczeblu federalnym specjalisty podatkowego, takiego jak adwokat podatkowy, dyplomowany księgowy lub zarejestrowany agent. Podatnicy mogą również otrzymać bezpłatną pomoc w przychodniach podatkowych finansowanych ze środków publicznych oraz w Taxpayer Advocate Service.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy